Monday, July 16, 2007

第一次

人生往往有很多个第一次,就如现在的我也是第一次尝试写部落格...
我是带着什么样的心情来写这部落格呢?
贪玩?无聊?打发时间?
被朋友影响?
我不确定, 不过我现在却突然很想每当不开心的时候,
就在这里把所有烦恼都写出来,
毫无约束地, 尽情地............
所以,现在我告诉我自己,
一旦不开心时, 不要对着家人或朋友乱发脾气 ,
如果有烦恼时,更不要把自己关在房间, 用脑子里一直想 : " 为什么会酱"," 如果.....就好"
(想来想去到后来问题还是没解决!)

希望我在这里可以得到很多很多.......
现在就开始我人生的另外一个第一次吧....!

4 comments:

Anonymous said...

next time dnt put this title la..
a bit..
haha..

carrie said...

lolzzz...
ur brain very dirty..!!
haha

黄骏延 said...

你的第一次
给了我
第一次给人家看你的部落格
:P

Elaine aka yee lin aka leaf said...

Hey girl!!!Pass by to say hi!sorry ya.now only noticed your "1st time"..hehe..good good..actually I cultivated this habit quite long time ago..what i mean is spitting all my feelings into words when I am down..(not only in the blog,you know1..)
Finally finish my exam and have time to read thro your blog..gambate ya!